Obchodní podmínky Ketrin AI
## 1. Informace o kupujícím a prodávajícím
Kupujícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí klientka – fyzická nebo právnická osoba.
Prodávajícím se pro účely těchto Všeobecných obchodních podmínek rozumí MUDr. Kateřina Rožníčková, V Zahradách 2407/41, 18000 Praha, IČO: 14346842. Zmíněný subjekt je výhradním poskytovatelem elektronických služeb dostupných prostřednictvím AI asistentky Ketrin.
## 2. Informace o produktech a službách
Informace o elektronických službách jsou k dispozici v českém jazyce na webových stránkách a v materiálech poskytnutých Prodávajícím. Služby jsou zpřístupněny online po úspěšném dokončení nákupu. DPH ani jiné daně Prodávající Kupujícímu neúčtuje.
## 3. Ochrana autorských práv a důvěrných informací
Elektronické služby jsou určeny pro osobní potřebu Kupujícího. Služby, které Prodávající poskytuje včetně jejich obsahu, podléhají ochraně autorských práv. Jejich další šíření jako celku či jejich částí je bez souhlasu držitele autorských práv zakázáno.
Výjimku tvoří personalizované rady a doporučení generované Ketrin, které může klientka využít pro svou osobní potřebu.
Veškeré zdravotní informace sdílené s Ketrin jsou považovány za přísně důvěrné. Obsah konverzací mezi klientkou a Ketrin není přístupný třetím osobám, včetně Prodávajícího.
## 4. Objednávka a nákup
Kupující zadává objednávku elektronicky vyplněním příslušného formuláře na webové stránce. Odesláním formuláře pak Kupující vyjadřuje souhlas s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami jakož i se zpracováním osobních údajů.
## 5. Zrušení objednávky
Ke zrušení objednávky dojde automaticky neuhrazením částky objednávky ve stanoveném termínu splatnosti. Termín splatnosti je standardně stanoven na sedm kalendářních dnů od objednání.
## 6. Platby
Způsob platby si Kupující vybere při vyplňování objednávkového formuláře. Po odeslání formuláře přesměruje systém Kupujícího na další stránku dle zvoleného způsobu platby. Platba je úspěšně dokončena zobrazením potvrzující zprávy a jejím zasláním emailem. V případě neúspěšné úhrady je Kupující informován zprávou zobrazenou na platební stránce a zaslaným emailem.
Platební metody jsou napojeny na platební bránu společnosti FAPI.cz, která poskytuje technologii bezpečného zpracovávání online plateb. Čísla platebních karet, kreditních karet a hesla k elektronickému bankovnictví zadáváte pomocí šifrovaného kanálu.
### Opakovaná platba
V případě, že předmětem koupě je předplatné Ketrin s pravidelným ročním, tříměsíčním nebo měsíčním poplatkem, využívá Prodávající k uhrazení poplatku automatické opakované platby kartou (tzv. recurring payments). Vyplněním prodejního formuláře se Kupující zavazuje hradit pravidelný poplatek ve výši zřetelně a jasně uvedené na objednávce, a to po celou dobu trvání předplatného. Vyplněním prodejního formuláře Kupující dává souhlas, aby poplatek (v předem jasně uvedené výši) byl každých 30/90/365 dní (počínaje datem objednávky) automaticky vyúčtován k tíži platební karty Kupujícího, jíž byla provedena první úhrada.
### Ukončení předplatného a zrušení automatické platby
Předplatné může Kupující kdykoliv ukončit kontaktováním zákaznické podpory na adrese info@ketrin.info. Ukončením předplatného je pravidelná platba zrušena a poplatek nebude nadále účtován. Ukončením předplatného se Kupující vzdává všech výsad a výhod, které jí předplatné přinášelo. V případě zrušení předplatného bude přístup (po vypršení uhrazené doby) definitivně ukončen.
## 7. Garance vrácení peněz
Poskytovatel nabízí garanci vrácení peněz, která je platná po dobu 7 (sedmi) kalendářních dnů od aktivace služby a vztahuje se maximálně na prvních 100 (sto) zpráv. V případě, že Uživatel není se službou spokojen, má právo v této lhůtě požádat o vrácení peněz prostřednictvím e-mailu na adresu info@ketrin.info. Poskytovatel v takovém případě vrátí Uživateli plnou částku za zakoupený balíček či předplatné. Po překročení limitu 7 dnů nebo 100 zpráv (podle toho, co nastane dříve) nárok na vrácení peněz za aktuální období zaniká. U čtvrtletních a ročních předplatných lze po uplynutí této doby předplatné zrušit pro následující období, přičemž Uživateli bude vrácena poměrná částka za nevyužité měsíce předplatného.
Případné reklamace nebo námitky může kupující kdykoli vznést elektronickou formou – zasláním e-mailu na adresu info@ketrin.info. Pro podání reklamace či námitky není dán žádný zvláštní formulář. Z vyjádření Kupujícího však musí vždy vyplývat, v čem spočívá reklamace či námitka a jaký způsob vyřízení požaduje. O podané reklamaci či námitce rozhodne Prodávající nejpozději do třiceti dnů od jejího obdržení. Kupující bude vyrozuměn e-mailem včetně odůvodnění.
## 8. Zpřístupnění služby
Po úspěšném provedení a potvrzení platby je Kupujícímu online zpřístupněna zakoupená služba v předem inzerovaném rozsahu zpráv.
## 9. Reklamace – nezpřístupnění služby
V případě že Kupující obdržel potvrzující zprávu o úspěšně provedené platbě za službu a služba nebyla zpřístupněna, nebo pokud nastal nějaký jiný problém, Kupující kontaktuje Prodávajícího na adrese info@ketrin.info.
## 10. Ochrana osobních údajů
Prodávající prohlašuje, že veškeré údaje o Kupujícím získané v rámci objednávky a dodávky služeb jsou uloženy v zabezpečené databázi a Prodávající je neposkytne třetím stranám.
Veškeré zdravotní informace sdílené během konverzací s Ketrin jsou šifrovány a nejsou přístupné Prodávajícímu ani třetím stranám. Jsou využívány výhradně pro účely poskytování personalizovaných odpovědí v rámci AI systému.
Kupující může kdykoli požádat Prodávajícího, aby byly osobní údaje Kupujícího z databáze Prodávajícího vymazány. Prodávající mu neprodleně vyhoví.
## 11. Omezení odpovědnosti
Ketrin poskytuje informace vzdělávacího charakteru v oblasti reprodukční medicíny a ženského zdraví. Tyto informace nenahrazují lékařskou konzultaci. Prodávající nenese odpovědnost za rozhodnutí učiněná na základě informací poskytnutých Ketrin. V případě zdravotních obtíží je vždy nutné kontaktovat lékaře.
## 12. Právní příslušnost
Tyto Všeobecné obchodní podmínky se řídí právním řádem České republiky.
Děkujeme za vaši důvěru!
MUDr. Kateřina Rožníčková, tým Ketrin
--------
Zásady ochrany osobních údajů - Ketrin AI
Poslední aktualizace: 27. června 2025
## 1. Úvod
Tyto Zásady ochrany osobních údajů popisují, jak Ketrin ("my", "naše" nebo "nás") sbírá, používá a sdílí vaše osobní údaje při využívání naší AI asistentky specializované na reprodukční medicínu ("Ketrin" nebo "Služba") prostřednictvím Telegramu.
## 2. Informace, které shromažďujeme
### 2.1 Informace, které nám poskytujete:
- Zprávy a příkazy, které posíláte Ketrin
- Hlasové zprávy, které posíláte Ketrin
- Obrázky, které posíláte Ketrin (včetně laboratorních výsledků)
- Soubory, které posíláte Ketrin
### 2.2 Informace, které sbíráme automaticky:
- Údaje o používání (např. frekvence využívání, používané funkce)
- Informace z profilu Telegram (např. jméno, jazyk)
- Informace o předplatném (např. e-mailová adresa, jméno)
- Historie konverzací a všechny informace obsažené ve vašich zprávách a souborech (ale nemáme přístup k obsahu, viz více v sekci Ukládání dat a bezpečnost)
## 3. Jak používáme vaše informace
Informace, které shromažďujeme, používáme k:
- Poskytování a udržování Služby
- Zpracování a dokončení transakcí
- Zasílání technických oznámení a podpůrných zpráv
- Odpovídání na vaše komentáře, otázky a požadavky
## 4. Ukládání dat a bezpečnost
- Ve zkratce: nevíme, o čem s Ketrin komunikujete.
- Používáme AWS DynamoDB pro ukládání zašifrovaných uživatelských dat a historie konverzací.
- Používáme Pinecone pro ukládání zašifrované historie konverzací.
- Všechna data jsou šifrována během přenosu i v klidu.
- Data poskytovaná AI modelům nejsou těmito poskytovateli uchovávána ani používána pro trénink modelů. (Používáme pouze poskytovatele, kteří ve svých podmínkách garantují, že toto nedělají.)
- Nikdy přímo nepřistupujeme ani nečteme historii konverzací nebo osobní informace o uživatelích, jsou bezpečně zašifrovány v databázi a pouze dočasně dešifrovány pro účely komunikace s AI modely.
- Žádná fyzická osoba nemá přístup k vaší historii konverzací, obrázkům, audio souborům, souborům nebo jakýmkoliv informacím, které sdílíte s Ketrin, ani k jakýmkoliv odvozeninám vytvořeným z těchto dat.
## 5. Sdílená paměť napříč platformou Buddy Pro
- Ketrin je součástí platformy zvané Buddy Pro. Buddy Pro je platforma pro vytváření různých AI entit pod různými značkami a všechny tyto AI entity sdílejí společnou paměť o fyzickém uživateli (pod stejným účtem Telegram).
- Když komunikujete s jinou AI entitou postavenou na platformě Buddy Pro, má sdílenou paměť o vašem profilu s ostatními AI entitami postavenými na Buddy Pro, což pomáhá s poskytováním personalizované zkušenosti velmi rychle.
- Sdílená paměť existuje pouze v rámci AI prostoru Buddy Pro a žádné osobní informace nejsou přístupné žádné fyzické osobě. Pokud komunikujete s Buddy Pro A a Buddy Pro B, oba mají stejné znalosti o vás, ale žádný z nich neposkytuje informace žádné fyzické osobě, třetí straně ani vlastníkovi konkrétní instance Buddy Pro.
## 6. Uchovávání dat
Vaše data uchováváme po dobu, kdy je váš účet aktivní nebo dokud je to potřebné pro poskytování Služby. Vaše data smažeme na požádání nebo při ukončení Služby.
Smazání konkrétní zprávy z naší databáze není možné v rámci Telegram bota, protože Telegram API nenabízí endpoint, který by nám oznámil, že jste smazali zprávu z konverzace.
## 7. Služby třetích stran
Používáme následující služby třetích stran:
- API OpenAI, Anthropic, OpenRouter, Google a fireworks.ai pro generování odpovědí
- Pinecone pro ukládání a vyhledávání relevantní historie konverzací a souborů
- Telegram pro doručování zpráv
- LemonSqueezy, FAPI.cz a Stripe pro zpracování plateb
- AWS Lambda pro zpracování dat a vytváření odpovědí chatbota
- Hume.ai pro zpracování audio hovorů (poznámka: audio není ukládáno na jejich serverech)
- Fal.ai pro generování obrázků
Každá z těchto služeb má vlastní zásady ochrany osobních údajů a postupy.
## 8. Vaše práva
V závislosti na vaší lokalitě můžete mít určitá práva týkající se vašich osobních údajů, jako je právo na přístup, opravu nebo smazání vašich dat. Pro uplatnění těchto práv nás prosím kontaktujte na e-mailu info@ketrin.info.
## 9. Změny těchto Zásad ochrany osobních údajů
Tyto Zásady ochrany osobních údajů můžeme čas od času aktualizovat. Budeme vás informovat o jakýchkoli změnách zveřejněním nových Zásad ochrany osobních údajů na této stránce.
## 10. Kontaktujte nás
Pokud máte jakékoli otázky týkající se těchto Zásad ochrany osobních údajů, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@ketrin.info.
———
Terms and Conditions of Ketrin AI
## 1. Information about the Buyer and Seller
For the purposes of these General Terms and Conditions, the Buyer is defined as a client - either an individual or a legal entity.
The Seller for the purposes of these General Terms and Conditions is MUDr. Kateřina Rožníčková, V Zahradách 2407/41, 18000 Prague, Business ID: 14346842. The mentioned entity is the exclusive provider of electronic services available through the Ketrin AI assistant.
## 2. Information about Products and Services
Information about electronic services is available in Czech on the websites and in materials provided by the Seller. Services are made available online after successful completion of purchase. The Seller does not charge VAT or other taxes to the Buyer.
## 3. Protection of Copyright and Confidential Information
Electronic services are intended for the Buyer's personal use. Services provided by the Seller, including their content, are subject to copyright protection. Their further distribution as a whole or in parts is prohibited without the consent of the copyright holder.
An exception applies to personalized advice and recommendations generated by Ketrin, which the client may use for her personal needs.
All health information shared with Ketrin is considered strictly confidential. The content of conversations between the client and Ketrin is not accessible to third parties, including the Seller.
## 4. Order and Purchase
The Buyer submits an order electronically by filling in the appropriate form on the website. By submitting the form, the Buyer expresses agreement with these General Terms and Conditions as well as with the processing of personal data.
## 5. Cancellation of Order
The order is automatically canceled if the order amount is not paid within the specified due date. The due date is typically set to seven calendar days from ordering.
## 6. Payments
The Buyer selects the payment method when filling out the order form. After submitting the form, the system redirects the Buyer to the next page according to the chosen payment method. Payment is successfully completed by displaying a confirmation message and sending it by email. In case of unsuccessful payment, the Buyer is informed by a message displayed on the payment page and by email.
Payment methods are connected to the FAPI.cz payment gateway, which provides secure online payment processing technology. Payment card numbers, credit card numbers, and electronic banking passwords are entered through an encrypted channel.
### Recurring Payment
If the purchase involves a Ketrin subscription with a regular annual, quarterly, or monthly fee, the Seller uses automatic recurring card payments to collect the fee. By filling out the sales form, the Buyer commits to pay the regular fee in the amount clearly stated on the order for the entire duration of the subscription. By filling out the sales form, the Buyer consents to have the fee (in the clearly stated amount) automatically charged every 30/90/365 days (starting from the date of order) to the Buyer's payment card used for the first payment.
### Termination of Subscription and Cancellation of Automatic Payment
The Buyer may terminate the subscription at any time by contacting customer support at info@ketrin.info. Upon termination of the subscription, the regular payment is canceled and the fee will no longer be charged. By terminating the subscription, the Buyer waives all privileges and benefits that the subscription provided. In case of subscription cancellation, access will be definitively terminated (after the expiration of the paid period).
##7. Money-Back Guarantee
The Provider offers a money-back guarantee valid for 7 (seven) calendar days from service activation and applicable to a maximum of the first 100 (one hundred) messages. If the User is not satisfied with the service, they have the right to request a refund during this period by email to info@ketrin.info. In such case, the Provider will refund the User the full amount paid for the purchased package or subscription. After exceeding the limit of 7 days or 100 messages (whichever occurs first), the right to a refund for the current period expires. For quarterly and annual subscriptions, after this period, the subscription can be canceled for the following period, and the User will be refunded a proportional amount for unused months of the subscription.
Any complaints or objections can be raised by the buyer at any time in electronic form - by sending an email to info@ketrin.info. There is no special form for filing a complaint or objection. However, the Buyer's statement must always indicate the nature of the complaint or objection and the requested method of resolution. The Seller will decide on the submitted complaint or objection no later than thirty days from its receipt. The Buyer will be notified by email including justification.
## 8. Service Access
After successful completion and confirmation of payment, the purchased service is made available online to the Buyer in the previously advertised range of messages.
## 9. Complaints - Service Not Accessible
In case the Buyer received a confirmation message about a successfully completed payment for the service and the service was not made accessible, or if any other problem occurred, the Buyer should contact the Seller at info@ketrin.info.
## 10. Protection of Personal Data
The Seller declares that all data about the Buyer obtained during the order and delivery of services are stored in a secure database and the Seller will not provide them to third parties.
All health information shared during conversations with Ketrin is encrypted and is not accessible to the Seller or third parties. It is used exclusively for the purpose of providing personalized responses within the AI system.
The Buyer may at any time request the Seller to delete the Buyer's personal data from the Seller's database. The Seller will comply without delay.
## 11. Limitation of Liability
Ketrin provides educational information in the field of reproductive medicine and women's health. This information does not replace medical consultation. The Seller is not responsible for decisions made based on information provided by Ketrin. In case of health problems, it is always necessary to contact a physician.
## 12. Legal Jurisdiction
These General Terms and Conditions are governed by the laws of the Czech Republic.
Thank you for your trust!
MUDr. Kateřina Rožníčková, Ketrin team
-------
Privacy Policy - Ketrin AI
Last updated: June 27, 2025
## 1. Introduction
This Privacy Policy describes how Ketrin ("we", "our", or "us") collects, uses, and shares your personal information when you use our AI assistant specialized in reproductive medicine ("Ketrin" or "the Service") through Telegram.
## 2. Information We Collect
### 2.1 Information you provide to us:
- Messages and commands you send to Ketrin
- Voice messages you send to Ketrin
- Images you send to Ketrin (including laboratory results)
- Files you send to Ketrin
### 2.2 Information we collect automatically:
- Usage data (e.g., frequency of use, features used)
- Telegram profile information (e.g., name, language)
- Subscription information (e.g. email address, name)
- Chat history and all information contained in your messages and files (but we don't have access to the content, see more in the section Data Storage and Security)
## 3. How We Use Your Information
We use the information we collect to:
- Provide and maintain the Service
- Process and complete transactions
- Send you technical notices and support messages
- Respond to your comments, questions, and requests
## 4. Data Storage and Security
- In short: we don't know what you are talking about with Ketrin.
- We use AWS DynamoDB to store encrypted user data and chat history.
- We use Pinecone to store encrypted chat history.
- All data is encrypted in transit and at rest.
- Data provided to AI models is not retained by the AI providers nor used for models training. (We only use providers that guarantee in their terms that they don't do this.)
- We never directly access or read chat history or personal information about users, it is safely encrypted in the database and only temporarily decrypted for the purpose of communicating with AI models.
- No physical person has access to your chat history, images, audio, files or any information you share with Ketrin or any derivatives created from that.
## 5. Shared Memory across Buddy Pro platform
- Ketrin is part of a platform called Buddy Pro. Buddy Pro is a platform for building various AI entities under different brand names and all those AI entities share a common memory about a physical user (under the same Telegram account).
- When you talk to another AI entity built on Buddy Pro platform, it has shared memory about your profile with other AI entities built on Buddy Pro, which helps with providing personalized experience very fast.
- The shared memory exists only within the Buddy Pro AI space and no personal information is accessible by any physical person. If you talk to Buddy Pro A and Buddy Pro B, both of them have the same knowledge about you, but none of them provide the information to any physical person, third party nor the owner of the specific Buddy Pro instance.
## 6. Data Retention
We retain your data for as long as your account is active or as needed to provide you the Service. We will delete your data upon request or upon termination of the Service.
Deleting a specific message from our database is not possible within the Telegram bot, as Telegram API does not offer an endpoint that would let us know you deleted a message from the conversation.
## 7. Third-Party Services
We use the following third-party services:
- OpenAI, Anthropic, OpenRouter, Google and fireworks.ai APIs for generating responses
- Pinecone for storing and looking up relevant chat history and files
- Telegram for message delivery
- LemonSqueezy, FAPI.cz and Stripe for payment processing
- AWS Lambda for processing data and building chatbot responses
- Hume.ai for processing audio calls (note: audio is not stored on their servers)
- Fal.ai for generating images
Each of these services has their own privacy policies and practices.
## 8. Your Rights
Depending on your location, you may have certain rights regarding your personal information, such as the right to access, correct, or delete your data. To exercise these rights, please contact us at info@ketrin.info.
## 9. Changes to This Privacy Policy
We may update this Privacy Policy from time to time. We will notify you of any changes by posting the new Privacy Policy on this page.
## 10. Contact Us
If you have any questions about this Privacy Policy, please contact us at info@ketrin.info.
